Абстрактна стратегія – це “Абалон”. “Абалон” – це абстрактна стратегія.
Гра “Абалон” має свою неповторну історію та цілу низку цікавих рис, які приваблюють гравців:
Автори гри – французи Мішель Лале та Лоран Леві, відомі винахідники настільних ігор.
З початку існування гри, тобто з 1987 р., щорічно відбувалися світові змагання на першість з Abalone.Найчастіше переможцями ставали французи, але представники Німеччини, Австрії, Чехії, Великобританії теж неодноразово отримували лаври переможців. Можливо, в недалекому майбутньому й українці виборюватимуть звання найкращих у світі!
Відразу ж після появи Abalone завоювала нагород національного та міжнародного рівня більше, ніж будь-яка інша гра світу. Це лише короткий перелік деяких з них:
«ЗОЛОТИЙ КУБОК», краща нова гра Європи, 8-й Міжнародний конкурс Винахідників ігор, Париж, 1988
«ГРА РОКУ», за версією видання «Games Magazine», 1989
«НАЙКРАЩА ГРА РОКУ», за версією видання «Chicago Tribune», 1989
Естетична філософія гри полягає у боротьбі двох сил Всесвіту, яку легко відтворити на одному ігровому полі. Досконалість кольорів, досконалість форм, толерантність правил, насолода від перетворення руху чорно-білих ланцюжків у блискучу перемогу – неможливо встояти від спокуси.
Abalone підходить для будь-якого віку, стилю, культури, тому вона має неабиякий успіх у багатьох країнах світу. Кількість проданих екземплярів гри вже давно перевищила 10 мільйонів. Тому впевнено припустимо, що значно більше ніж 20 мільйонів щасливців не тільки знайомі з грою, а й отримують насолоду від унікального шансу осягнути новий рівень мистецтва боротьби, кожного разу отримувати виклик суперника та відкривати все нові й нові ігрові стратегії. Глибина та простота одночасно – ось цінні ознаки гри Abalone.
Вистачить 30 секунд, щоб зрозуміти правила гри Abalone. А коли над одним ігровим полем вітають дві стратегії, безліч думок та дружня атмосфера – вдосконалювати майстерність можна незкінченно.
Власне, правила: гравець одночасно може перемістити 1, 2 або 3 кульки свого кольору у будь-якому напрямку на одну вільну чарунку. Коли кульки гравців стикаються на одній лінії, аналізуємо позиції у всіх напрямках: 3 кульки одного кольору можуть штовхати 2 або 1. Дві можуть штовхати одну. Завдання гравця – аналізувати та створювати такі позиції, коли його кульки переважають у кількості й штовхати суперника до краю поля. Або захищатися від його дій. Переможе той, хто виштовхне 6 кульок суперника за межі поля першим.